Kalba ekspertai

Technologijos naudojamos pagreitinti darbo procesą

Išmaniųjų telefonų pagalba yra greičiau pašalinami gedimai
Išmaniųjų telefonų pagalba yra greičiau pašalinami gedimai

Technologijų amžiuje retai sutiksite žmogų be išmaniojo telefono. Štai „Šilutės būsto“ darbuotojai taip pat neatsilieka, kiekvienas iš jų turi šį prietaisą. Tiesa, jame įdiegta speciali darbo programėlė, kurios pagalba yra paspartinamas darbų procesas.

Tokiu būdu technikai gauna pranešimus apie gedimus, kuriuos užfiksuoja skambučių centras. „Pagal gautus užsakymus atlieka remonto darbus, nufotografuoja tvarkomą objektą prieš ir po, fiksuoja savo darbo laiką bei kiek truko kelionė iki darbo vietos“, – teigė Klaipėdos regiono eksploatacijos padalinio vadovas Vidas Balbuckis.

Būdamas objekte darbuotojas pastebėjęs kitą gedimą, kuriam reikalingas gyventojų pritarimas arba kiti specialistai, gali jį užregistruoti ir tai perduoti namo administratoriui. Tuo tarpu vadybininkas informuoja gyventojus, jeigu reikia organizuoja butų savininkų susirinkimą, kurio metu arba priimamas arba atmetamas siūlymas.

Šios technologijos pagalba yra taupomas tiek specialistų, tiek klientų darbas, nes popierines paskyras pakeitė greitai užpildomi elektroniniai variantai. Taip pat greičiau išaiškinami kilę ginčai, nes visas darbo procesas yra fiksuojamas,